Jul 23, 2014

5 цікавих матеріалів про ІТ зранку


Вирішив завести в блозі нову рубрику — «Ранкові читання». В пошті накопичується постійно чимало цікавих матеріалів завдяки розсилками та тріггерам від IFTTT, не всі з них встигаю перекладати чи можу використати для якихось своїх проектів. Тому буду щоранку ділитися з вами порцією матеріалів.


В The AWL з'явився цікавий погляд на те, що безлімітна підписка на книги в новому сервісі Amazon Kindle — це велике розчарування: обмеження та умови, які з цим пов'язані, ставлять любителів книжок у більш незручне становище, аніж у випадку використання «проекту Гуттенберґ» чи аналогічних безкоштовних сервісів.

The Atlantic публікує прогноз розвитку локальних / регіональних онлайн-мереж як альтернативи суспільному і загальному Вебу — відтак, інтернет може рушити шляхом закритості та «закуклювання», а не інтеграції та відкритості (в принципі, цілком відповідає основним тенденціям, що маємо зараз у Росії, Китаї, кількох країнах Європи тощо).

В DigiDay публікують ключові показники щодо Yahoo в сфері реклами, пошуку та інтеграції із соцмережами.

А ось невтішний прогноз щодо Microsoft: авторові найбільш доцільним для подальшого інсування майкрософтівського бізнесу видається поділ її на дві компанії, кожна з яких буде займатися окремим напрямком діяльності.

І завершує дебютну добірку стаття про те, в чому ж полягає секрет успіху Minecraft у аудиторії (мене як людину доволі далеку від гейм-індустрії це питання теж постійно цікавить :) ).

1 comment:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ReplyDelete

ПОПУЛЯРНІ ПУБЛІКАЦІЇ